Jump to content
Sign in to follow this  
taltal

Zdrowe śniadania i kolacje

Recommended Posts

Naleśniki: 
Składniki:
a) Ciasto:
✅mąka gryczana + mąka żytnia (ja dość często mieszam to co akurat też mam pod ręką, obie mąki to dobry wybór*),
✅mleko,
✅jajka,
✅woda (ja użyłem odrobinę lekko gazowanej),
✅olej kujawski,
✅szczypta soli.
b) Góra/wierzch/top/nadzienie:
✅twaróg,
✅odrobina mleka oraz śmietanki,
✅cukier puder,
✅cukier cynamonowy,
✅wiórki kokosowe,
✅kiwi,
✅maliny,
✅(można dodać serek homogenizowany).
Przepis:
mmm, z naleśnikami ogółem dość często lubię eksperymentować, tu nie ma czego "sknocić", a można poznać fajne smaki😁😋i tak dokładnie z tym daniem polecam,
 
Polecam na pewno wybierać mąkę ekologiczną https://3200.pl/maka-zytnia-ekologiczna-dlaczego-warto-ja-kupic/  Dzieki temu sniadanie bedzie jeszcze zdrowsze. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

Footer title

This content can be configured within your theme settings in your ACP. You can add any HTML including images, paragraphs and lists.

Footer title

This is an example of a list.

Footer title

This content can be configured within your theme settings in your ACP. You can add any HTML including images, paragraphs and lists.

Footer title

This content can be configured within your theme settings in your ACP. You can add any HTML including images, paragraphs and lists.

×
×
  • Create New...